Wilcza wyobraźnia w formie słów

Ogłoszenia

Parę ogłoszeń.

Zaczynamy:

-Coś mi się stało z blogspotem, przez co nie mogę komentować. Wyskakuje błąd strony. Próbowałam usunąć historię i pliki Cookies, nie pomogło. Widziałam, że to niby przez Captcha (te kody co trzeba wpisać przed wysłaniem komentarza), jak ich nie ma to nie ma problemu. Jak ktoś już miał ten problem, albo wie jak go rozwiązać, proszę o pomoc! Ponieważ chcę komentować ficki innych ;__;

-Mam kolejny fick w planach, zaraz opublikuję prolog i trailer. (EXO, tak mam fazę)

-Wczoraj pisałam kolejny rozdział ‚Different’ i tak piszę, piszę… i mi się historia skończyła! Wiecie co to znaczy? Ten rozdział, który się kolejny pojawi, będzie najprawdopodobniej ostatnim. Nie myślałam że wyjdzie tego tak mało, szczerze mówiąc xD Ale ja nie lubię pisać (i uważam za bezsensowne) o rzeczach, które ani nie mają wpływu na wydarzenia, ani są potrzebne. Piszę konkretnie, żeby czytelnik cały czas był na bierząco i nie zgubił się w lesie dziwnych słów i pokręconych zdań. Przynajmniej ja tak myślę ;_;

-„Droga Mamo” jest cały czas aktualne, spokojnie, nie zamierzam porzucać swojego pomysłu~ :D I dzisiaj wpadł mi spoczko pomysł co do tego ficka, który go trochę rozwinie, jednak zmieni się jeden istotny fakt, o którym jeszcze nie wiecie… no ale cóż, trzeba czekać c:

Btw. ciekawostka: MAM SŁOMIANY ZAPAŁ, miałam dzisiaj rysować, pisać i pograć trochę, a skończyło się na…. oglądaniu śmiesznych gifów na google. Just me XD

Dziękuję za uwagę~!

2 responses

  1. Huh… Nie wiem jak z tymi komentarzami, ale mi się nic nie wyświetla, oraz nie mam kodów na swoim blogu… więc nie wiem jak pomóc ;;
    A ja widziałam go wcześniej *zaciesz* *poczucie wyższości* xD
    Szkoda, że się HunHan skończył… to był chyba jedyny, który mi się spodobał =.=
    Awwwwwwwwwwww…………. Jak ja loffciam „droga mamo”, aż nie mogę się doczekać *w*
    No i też tak czasem mam… tyle do zrobienia.. a może sobie obejrzę po raz setny killing camp bo mam wolny czas? xDDD
    No ale życzę powodzenia <3
    Hwaiting!

    Sierpień 17, 2013 o 9:21 pm

    • No i dobrze, że nie masz, przynajmniej mogę normalnie komentować ;w;
      Anu, like a boss XD
      Bardzo się ciesze, że lubisz „Droga Mamo” ;w;
      O tak, mam tyle do roboty! Oh, obejrzę sobie coś co już widziałam tyle razy, to takie true XD

      Sierpień 17, 2013 o 9:25 pm

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.